Heeft u een vraag of een wijziging door te geven? Dit kan uiteraard per mail, telefonisch, via uw polismap of app of middels dit contactformulier.
Wij behartigen uw belangen op het gebied van financiële diensten zo goed mogelijk. Mocht er toch iets misgaan dat kan leiden dat u een klacht hebt, dan vragen wij u dit schrijftelijk (of via de mail) kenbaar te maken aan de directie van ons kantoor. Uiteraard streven wij ernaar uw klacht snel te behandelen en indien mogelijk op te lossen. Indien wij er samen niet uitkomen, kunt u zich wenden tot het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). Zij behandelen uitsluiten klacht van particuliere relaties.
Met een verzekering via VOOGT bent u niet alleen goed verzekerd, maar ook verzekerd van een uitgebreide service. Mocht u onverhoopt schade hebben dan staan wij altijd voor u klaar. Meldt een schade altijd zo snel mogelijk bij ons, dan kan telefonisch, via de mail of via ons schadeaangifteformulier. Onze eigen schadeafdeling kan u ook direct en persoonlijk van dienst zijn.
Het is goed om een verkeersschade zo snel mogelijk bij ons te melden. Dat kan via europees schadeaangifteformulier. Mocht u onze app op uw smartphone hebben geinstalleerd, kunt u ook daarmee ook uw schade melden.
Mocht u assistentie nodig hebben, kunt u ons altijd even bellen.
Neem in geval van nood (of bij ziekenhuisopname in het buitenland) contact op met de alarmcentrale van de verzekeraar die genoemd wordt in uw polis:
Recreatie / Reis | |
Europeesche Verzekeringen: | (+31) 20 65 15 777 |
ASR Verzekeringen: | (+31) 20 65 15 777 |
London: | (+31) 20 59 29 195 |
Nationale Nederlanden: | (+31) 70 31 47 575 |
SOS International (Reaal): | (+31) 20 651 58 55 |
Neem contact op met de hulpdienst vermeld op de voorzijde van uw Groene Kaart. Heeft u uw Groene Kaart niet bij de hand? Neem dan contact op met een van onderstaande hulpcentrales, zij zullen u vervolgens van verdere informatie voorzien.
Verkeer | |
Klaverblad: | (+31) 79 32 04 549 |
AMLIN: | (+31) 20 65 15 989 |
Aegon: | (+31) 88 34 40 000 |
Europeesche hulplijn (Turien & Co): | (+31) 20 65 15 777 |
Allianz Hulpdienst: | (+31) 20 59 29 118 |
VHD Alarmcentrale (delta lloyd): | (+31) 26 40 02 390 |
Nationale Nederlanden alarmcentrale: | (+31) 88 66 33 333 |
Indien uw verkeersverzekering is opgenomen in de VOOGT pakketpolis voor particulieren of de VOOGT pakketpolis voor ondernemingen: SOS International: | (+31) 20 65 15 151 |
Heeft u een wijziging door te geven? Dit kan uiteraard per mail, telefonisch, via uw polismap of app of middels bovenstaand contactformulier.
Op werkdagen is ons kantoor geopend van 8.30 tot 17.00 uur. Telefonisch zijn wij 24 uur bereikbaar. Belt u tijdens en na kantoortijd met 0182-511033. Buiten kantoortijd vermelden wij in een bericht een ander telefoonnummer waarmee u contact met één van onze medewerkers kunt krijgen.
K.v.K. - 29029373/29040039
AFM - 12006865/12006862